Toimitusehdot


Hei, tutustuhan näihin ehtoihin huolella, jotta tilaus onnistuu kaikkien osalta hyvin.

TILAUSOHJE JA MAKSUTAPA

  • Paina “Lisää ostoskoriin” -nappia ja kerää tuotteita ostoskoriin. Tällä yhden naisen pienyrityksellä ei ole minimitilausrajaa, eli voit halutessasi tilata vaikka vain yhden tuotteen.
  • Maksutapana on ennakkotilinsiirto, jossa asiakas saa itselleen tulostettavaksi ennakkolaskun, jonka hän maksaa. Ennakkotilinsiirtoa käytettäessä maksu näkyy kauppiaanjärjestelmässä keskeneräisenä, kunnes asiakas on maksanut laskunsa.
  • Tilaus tallentuu järjestelmään ja saat tilausvahvistuksen sähköpostitse

YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA

Kirstinkammari (Y-tunnus 2609643-4) on verkkokauppa, joka myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen ja muualle maailmaan. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. Palvelen sähköpostitse kirstinkammari@gmail.com tai puhelimitse 0503822112.

TOIMITUSTAVAT JA -AJAT

Toimitusaika on normaalisti 2-5 työpäivää maksun vastaanottamisesta, mutta pyrimme postittamaan tilauksen yleensä jo seuraavana arkipäivänä. Jos kyseessä on tilaustuote, toimitusaika saattaa olla hieman pidempi riippuen tilauksen suuruudesta (koskee käsintehtyjä tuotteita asiakkaan toiveiden mukaan).

Paketointi- ja toimituskulut ovat pienimmillään 3,50 €/tilaus ja suuremmat tilaukset (sisältäen kynttilöitä tai suklaata)  4,40 €/tilaus. Luontoa kunnioittaen käytän pakkauksissa myös kierrätysmateriaaleja.
Kaikki tilaukset toimitetaan PRIORITY -tarralla eli postin 1. luokassa. Mikäli tilaus ei mahdu kirjeesen, toimitetaan se  seurantakoodillisena postipakettina lähimpään postin toimipisteeseen.

PALAUTUSOIKEUS

Verkkokauppamme asiakkailla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Ollessasi tyytymätön ostamaasi tuotteeseen voit lähettää sen käyttämättömänä meille takaisin. Vaihto ja palautus tapahtuu helposti ottamalla yhteyttä, naputtele viestiä yhteydenottolomakkeen kautta tai sähköpostitse kirstinkammari@gmail.com. Kun olet kertonut meille tulevasta palautuksesta, toimita tilatut tuotteet alla olevalla osoitteella 14 päivän kuluessa ilmoituksesta:
Kirstinkammari
Mannerintie 29, 34110 Lakiala

Kerrothan palautuksen yhteydessä nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi ja tilinumerosi, jonne rahat palautetaan. Muista huolellinen pakkaaminen vahinkojen välttämiseksi. Säilytäthän postista saamasi kuitin palautuksestasi (muussa tapauksessa emme voi korvata mahdollisesti kadonnutta pakettia). Korvaamme palautuskulut silloin kun palautus johtuu viallisesta tai väärästä tuotteesta. Kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi, rahat palautetaan sinulle noin viikon kuluessa.

Asiakkaan toivomuksesta valmistetuille tuotteille emme myönnä yksipuolista peruutus- tai palautusoikeutta, jos palautuksen syynä on mielen muuttuminen tms. Viallisilla/väärillä tuotteilla sen sijaan on aina täysi peruutus- ja palautusoikeus. Lunastamaton paketti ei ole palautus!

KULJETUSVAURIOT

Joskus joku voi mennä pieleen myös  kuljetuksen aikana. Tällöin on erittäin tärkeää, että otat meihin yhteyttä välittömästi mikäli tuote on vaurioitunut kuljetuksen aikana.
Jos tuote on postipaketti, tulee se avata virkailijan läsnä ollessa ja virkailijan tulee todeta myös sattunut vahinko. Tämän jälkeen ota yhteyttä, me teemme vahinkoilmoituksen ja lähetämme sinulle uuden tuotteen.
Mikäli kuljetusvaurio on sattunut kirjeelle, on erittäin tärkeää lähettää syntyneistä vaurioista meille kuva. Joissain tapauksissa voimme vaatia vaurioituneen tuotteen takaisin lähettämisen, joka on sinulle ilmainen.

SOVELLETTAVA LAKI;
Kirstinkammari soveltaa myydessään Suomen lakia, toimitusehdot nojautuvat nimenomaisesti kuluttajansuojalakiin. Mikäli kuluttaja on erimielinen näistä ehdoista tai muutoin kaupasta, on hänellä oikeus saattaa se kuluttajaviranomaisen tutkittavaksi. Erimielisyydet ja riidat pyritään ensisijaisesti sovittelemaan, mutta mikäli siihen ei pystytä, voidaan asia saattaa oikeuden ratkaistavaksi.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

FORCE MAJURE;
Kirstinkammari ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai viivästyy yrityksen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta viranomaisen päätöksestä, lakoista tai ulosmarsseista, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Kirstinkammarin toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

MUUTA

Pidämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilausta tutustuttava voimassa oleviin toimitusehtoihin. Kirstinkammari käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

YHTEYSTIEDOT:

Kirstinkammari
Mannerintie 29, 34110 Lakiala
Y-tunnus 2609643-4
+358503822112
kirstinkammari@gmail.com
www.kirstinkammari.fi
Yrittäjä
Kirsti Kivimäki